Norsk Forum

Reply
Occasional Contributor I

Central - generell ustabilitet.

Noen som opplever at alt utstyr forsvinner?

Ingen klager, alt virker, svarer på ping etc, men central har jo gått helt av banen+?

Highlighted
MVP Expert

Re: Central - generell ustabilitet.

Hei!
Nå indag eller den siste tiden?
Vi har noen store Central installasjoner uten å oppleve det akkurat nå (så vidt jeg kan se).

Hvis utstyr forsvinner må det sjekkes opp med Aruba TAC. Er kontoen deres på US-1 eller EU? Hvis US kan det være at noen har satt i gang flytting til EU, men da burde dere ha fått beskjed..

JohnE

Regards
John Solberg

-ACMX #316 :: ACCX #902 :: ACSA
Aruba Partner Ambassador
Intelecom/NetNordic - Norway
----------------------------
Remember to Kudo if a post helped you! || Problem Solved? Click "Accept as Solution" in a post!
Occasional Contributor I

Ja, værre i dag enn i går, og dagen før.

Har hørt vi skal over til EU fra US1, i lang tid, men ikke fått beskjed her - og det er vel ikke en random funksjon på når og hvordan det sker?

-Ellers er det de vanlige bugs'a vi alltid har klagd på og funnet worksarounds på, som nå også ser ut til å bli fullstendig jordet av Central.

Det værste er all resetting av V-lan på switcher... 

Gi meg invitasjon/ How2- så skal jeg sende klaginga direkte til TAC.

JA  

MVP Expert

Ja, jeg har en fryktelig lang liste med bugs, mangler osv.. Men visstnok har det blitt satset mye penger inn i Central nå så jeg lever i håpet om at det blir bedre i "nær" fremtid.

Regards
John Solberg

-ACMX #316 :: ACCX #902 :: ACSA
Aruba Partner Ambassador
Intelecom/NetNordic - Norway
----------------------------
Remember to Kudo if a post helped you! || Problem Solved? Click "Accept as Solution" in a post!
Search Airheads
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: