Norsk Forum

Reply
Frequent Contributor I

Ny Aruba supportportal

Jeg fikk en e-post for ca. en måned siden med informasjon om en ny supportportal for Arubaprodukter, men jeg har ikke fått somlet meg til å teste den før nå. Systemet holder på å kopiere informasjonen vår fra My Networking Portal til den nye portalen (de kaller det faktisk Onboarding hehe), så jeg får ikke logget saker enda. Er det noen som vet grunnen til at HPE har valgt å splitte supportløsningen sin på denne måten? Må jeg forholde meg til to løsninger fremover: en for Aruba-produkter (WLAN, switcher, ClearPass, Airwave etc) og en annen for Comware-switcher, IMC etc?

Aruba Employee

Re: Ny Aruba supportportal

Den nye Aruba Support Portalen/ASP (asp.arubanetworks.com) vil være veien framover for alt av nettverksprodukter fra Aruba. Denne er nyutviklet og vil på sikt ta over for gamle Aruba Support (support.arubanetworks.com) og My Networking Portal/MNP (mnp.arubanetworks.com). Det vil dessverre ta noe tid før alt er over til ASP, så inntil videre vil MNP holdes i live og gis nødvendig førstehjelp.

Support saker kan uansett meldes ved å ringe support direkte.

Frequent Contributor I

Vil MNP fortsatt brukes for produkter som IMC og Comware-switcher?

Aruba Employee

På sikt er målet en portal for alt av nettverksprodukter, men inntil videre må man benytte flere.

Search Airheads
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: