Aruba Apps

 View Only
last person joined: 3 days ago 

The HPE Aruba Networking Apps board is designed to address questions, comments, and feature requests for all HPE Aruba Networking mobile Apps
Expand all | Collapse all

Authentification Android TV

This thread has been viewed 36 times
  • 1.  Authentification Android TV

    Posted Aug 12, 2021 11:32 PM
    Bonjour en viens de mettre une solution Aruba après installation du serveur nos et radius  aussi la configuration du mc a question est quand en accède au réseau il demande identifiant et mont de passe presque pour tous les appareils mobiles mes il ya des appareils comme des TV Android je ne peut pas accéder il le demande pas l'authentification je ne sais pas c il ne connais pas le protocole 802.1 x pour les autres pareils et laptop sa marche mes les pareil Android TV il m'affiche que le lot de passe j'espère que j'étais claire je suis nouveau sur la solution aruba merci

    ------------------------------
    Bilal HAMMOUDI
    ------------------------------


  • 2.  RE: Authentification Android TV

    Posted Feb 28, 2022 01:59 AM
    As I understood, I think that you need a server to authenticate users. The normal case is to have a back-end side responsible for this task, in this case, you just send credentials through an API from your application.
                                                                                                                        GarageBand App

    ------------------------------
    Layne Gibson
    ------------------------------