Forum Français

Reply
Highlighted
Occasional Contributor II

Airwave - GCP/AWS/Azure

Bonjour à tous, 

J'aimerais savoir si les prochaines releases prévoient le déploiement d'Airwave sur des environnements Cloud tels que GCP, Azure ou AWS ?

Merci, 

Bonne journée, 

Sébastien 

Accepted Solutions
Highlighted
MVP Guru Elite

Re: Airwave - GCP/AWS/Azure

Bonjour Sébastien,

Je pense que non... vu qu'il y a déjà "Aruba Central" pour cela... (je sais ce n'est pas 100% pareil)

Sinon il faudrait deployer une Centos (7) et deployer le package Airwave (j'ai des doutes si il existe toujours en standalone...)

PowerArubaSW: Powershell Module to use Aruba Switch API for Vlan, VlanPorts, LACP, LLDP... More info

PowerArubaCP: Powershell Module to use ClearPass API (create NAD, Guest...) More info

PowerArubaCX: Powershell Module to use ArubaCX API (get interface/vlan/ports info)

PowerArubaIAP: Powershell Module to use Aruba Instant AP

PowerArubaMC: Powershell Module to use Mobility Controller / Master

ACMP 6.4 / ACMX #107 / ACCP 6.5 / ACSP

View solution in original post

All Replies
Highlighted
MVP Guru Elite

Bonjour Sébastien,

Je pense que non... vu qu'il y a déjà "Aruba Central" pour cela... (je sais ce n'est pas 100% pareil)

Sinon il faudrait deployer une Centos (7) et deployer le package Airwave (j'ai des doutes si il existe toujours en standalone...)

PowerArubaSW: Powershell Module to use Aruba Switch API for Vlan, VlanPorts, LACP, LLDP... More info

PowerArubaCP: Powershell Module to use ClearPass API (create NAD, Guest...) More info

PowerArubaCX: Powershell Module to use ArubaCX API (get interface/vlan/ports info)

PowerArubaIAP: Powershell Module to use Aruba Instant AP

PowerArubaMC: Powershell Module to use Mobility Controller / Master

ACMP 6.4 / ACMX #107 / ACCP 6.5 / ACSP

View solution in original post

Highlighted
Occasional Contributor II

Merci Alexis  

Search Airheads
cancel
Showing results for 
Search instead for